fbpx

Kundepanel

Bliv en del af vores kundepanel

I Lyngby-Taarbæk Forsyning arbejder vi for vores 55.000 kunder, der bor i Lyngby-Taarbæk Kommune. Vi har fokus på, at vores løsninger skal dække dine behov på bedste vis, og derfor vil vi gerne udvikle os.

Det gør vi bedst, hvis vi inddrager vores kunder, for så kan udviklingen ske på baggrund af gode input, idéer og holdninger.

Det er her, du kommer ind i billedet. For som medlem af vores kundepanel kan du være med til at påvirke, hvordan vi udvikler vores løsninger inden for affald, vand og spildevand. Du kan med andre ord sætte dit præg på vores arbejde i forhold til fx vores hjemmeside, vores affaldshåndtering og sorteringsvejledning, hvordan vi kommunikerer og en masse andre relevante emner. På den måde kan vi skabe fremtidens forsyning sammen.

Hvad skal der til for at blive medlem af kundepanelet?

Du skal bo i Lyngby-Taarbæk Kommune og et par gange om året have lyst til at deltage i forskellige aktiviteter. Det kan fx være en workshop, interviews, en spørgeskemaundersøgelse, en fokusgruppe eller måske en test af en løsning.

For at blive medlem af kundepanelet skal du sende en e-mail til forsyning@ltf.dk. Vi vil rigtig gerne have nogle oplysninger om dig, så vi kan sammensætte så repræsentativt et kundepanel som muligt. Derfor må du i e-mailen meget gerne oplyse:

  • Navn
  • Adresse
  • Postnummer
  • By
  • Telefonnummer
  • E-mail
  • Køn
  • Om du er privatkunde eller erhvervskunde
  • Om du bor i etageejendom eller villa/rækkehus
  • Hvilken aldersgruppe, du hører til (18-25, 26-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-65, 66-70, 71+)
  • Lidt om din motivation for at blive medlem
  • Hvor du har hørt om kundepanelet

Vi opbevarer dine data sikkert, og vi håndterer også dine input fortroligt.

Hvor ofte skal du deltage?

Vi vil gerne have mange medlemmer i vores panel. Det skyldes, at det ikke altid skal være de samme medlemmer, der skal deltage, men at vi kan udvælge deltagerne fra gang til gang, så vi får forskellige vinkler på et emne.

Vi kontakter dig enten på mail eller telefon, hvis du bliver udvalgt til en aktivitet. Så kan du altid vurdere, om det passer dig at deltage, eller du vil vente til en anden gang.

Præcist, hvor ofte vi kontakter dig, kan vi ikke sige, men det vil formentlig være 2-3 gange om året.

Behandling af dine personoplysninger og samtykke

Når du sender en mail til Lyngby-Taarbæk Forsyning for at melde dig til vores kundepanel, afgiver du samtidig samtykke til, at vi må kontakte dig i forbindelse med aktiviteter som fx interview, spørgeundersøgelse mm. Du giver også samtykke til, at vi må opbevare de personoplysninger, du sender til os i tilmeldingsmailen om adresse, køn, tilhørende aldersgruppe, mm. De personoplysninger, du afgiver, opbevarer vi sikkert. Og hvis du på et tidspunkt ønsker at melde dig ud af kundepanelet, sletter vi de personoplysninger, du har givet til os i forbindelse med kundepanelet.

Har du spørgsmål?

Vil du gerne vide mere, inden du beslutter, om du vil være med i kundepanelet? Du kan enten skrive til os på forsyning@ltf.dk eller ringe på 72 28 33 60 inden for normal åbningstid.