![LTF facade](/files/styles/landscape_thin_01/public/media/image/Firskovvej%20september%202021.png?h=9585dfbe&itok=hmipr5vY)
Vi har netop skudt en kundeundersøgelse i gang
Vi vil gerne blive bedre – hvordan gør vi det? Det vil vi gerne høre vores kunders bud på.
I Lyngby-Taarbæk Forsyning ønsker vi tilfredse kunder. Derfor vil vi gerne høre, hvordan kunderne ser os – om vi gør det godt, og om der er områder, hvor vi kan gøre det bedre.
Derfor er vi netop ved at gennemføre en kundeundersøgelse – den bliver foretaget af virksomheden interresearch for Lyngby-Taarbæk Forsyning.
Hvis du har registreret din e-mailadresse hos os kan du være en af de kunder, der for tiden modtager en invitationsmail med et link til undersøgelsen fra interresearch – og du kan derfor roligt klikke på linket.
Har du ikke fået en invitation til at deltage?
Så er det fordi, du ikke har registreret din e-mailadresse hos os. Det kan du gøre på minForsyning – så bliver du inviteret til at deltage, næste gang vi gennemfører en tilfredshedsundersøgelse.