Selvbetjening
Vi har en række selvbetjeningsløsninger, der kan lette din hverdag. Du kan blandt andet se, hvornår dit affald bliver hentet, tilmelde dig vores besked-service og melde flytning.
minForsyning
På minForsyning kan du bl.a. tilmelde betalingsservice, se regninger og tjekke dit forbrug.
Log ind og får et overblik over de mange ting, som du kan bruge minForsyning til.
Beskedservices
Vi har to besked-services – én der sender påmindelser om, hvornår der bliver hentet affald, og hvis der er forsinkelser, og én der giver besked, hvis vi er nødt til at lukke for vandet til din ejendom, registrerer en alarm på din vandmåler, skal renovere kloakledninger nær din bolig eller der opstår andre væsentlige driftsforstyrrelser, der kan påvirke din dagligdag.
Elektronisk faktura
Tilmeld dig e-Boks, Betalingsservice eller advisering via mail i Min forsyning får du fakturaen elektronisk, og du slipper for gebyret.
Flyttemeddelse
Hvis du skal flytte, er det vigtigt at give os besked så vi kan opgøre dit forbrug af vand og dine affaldsordninger.
Selvbetjeningsløsninger
Kundeservice
Har du spørgsmål til Lyngby-Taarbæk Forsyning, kan du kontakte kundeservice:
- Mail: forsyning@ltf.dk
- Telefon: 72 28 33 60
Vores telefoner er åbne mandag til torsdag fra kl. 9-15 og fredag fra kl. 10-14.
Uden for normal åbningstid bliver vores telefon viderestillet og besvaret af en vagt, der kan reagere på akutte hændelser som fx vandbrud og oversvømmelser.