Aktuelt
Ingen akutte driftsbeskeder lige nu

Velkommen til dig, der bor i boligforening

Du kommer nok ikke til at tænke så meget på os i din hverdag, men her er, hvad der er godt at vide, når du er kunde hos os.

Godt at vide om dit drikkevand og affald

Som ny kunde kan der opstå spørgsmål, du gerne vil have svar på.

Det kan være, du gerne vil vide, hvordan du bruger genbrugsstationen eller hvordan det nu lige er, du bedst affaldssorterer. 

Få svar på dine spørgsmål om affald

Det kan også være, du har spørgsmål til dit drikkevand og fx gerne vil vide, hvordan du aflæser din vandmåler. 

Få svar på dine spørgsmål om drikkevand
 

  1. Få hjælp til at sortere affaldet
    Når du sorterer affald, er du med til at give det nyt liv. Og giver samtidig miljøet en hjælpende hånd. Brug vores guide til sortering eller vores affalds-app, hvis du er i tvivl om, hvordan du skal sortere dit affald.
    Prøv guide til sortering
    Hent Affalds-app
     
  2. Kend din forenings affaldsansvarlige
    Alle boligforeninger har en affaldsansvarlig. Den affaldsansvarlige sørger for at melde manglende tømning, ændringer i antal eller størrelse på affaldsbeholdere, bestilling af poser til madaffald etc. Så har du spørgsmål til affaldssorteringen i jeres boligforening, skal du tage fat i den affaldsansvarlige.
     
  3. Brug genbrugsstationen
    Du er altid velkommen til at bruge genbrugsstationen, hvis du fx har byggeaffald eller meget storskrald. Du kan også hente grønne poser til madaffaldet på genbrugsstationen.
    Find vej til genbrugsstationen