Aktuelt
Ingen akutte driftsbeskeder lige nu

Velkommen til dig, der bor i villa og rækkehus

Du kommer nok ikke til at tænke så meget på os i din hverdag, men her er, hvad der er godt at vide, når du er kunde hos os.

Godt at vide om dit drikkevand og affald

Som ny kunde kan der opstå spørgsmål, du gerne vil have svar på.

Det kan være, du gerne vil vide, hvordan du bruger genbrugsstationen eller hvordan det nu lige er, du bedst affaldssorterer. 

Få svar på dine spørgsmål om affald

Det kan også være, du har spørgsmål til dit drikkevand og fx gerne vil vide, hvordan du aflæser din vandmåler. 

Få svar på dine spørgsmål om drikkevand
 

  1. Få vigtig information fra os på sms og i app

    Du kan vælge at få informationer fra os på sms. Vi har to beskedservices. Med beskedservice affald minder vi dig om, hvornår der bliver hentet affald, og hvis der er forsinkelser. Med beskedservice drikkevand giver vi besked, hvis vi er nødt til at lukke for vandet nær dit hjem. 

    I vores affalds-app hjælper vi dig med, hvordan dit affald sorteres og husker dig på, når affaldet bliver hentet. 

    Beskedservice affald
    Beskedservice drikkevand
    Hent Affalds-app
     

  2. Stil affaldsbeholderne ud til tiden – og med håndtaget udad
    Vi kan kun hente beholderne inde på din grund, hvis din adgangsvej lever op til reglerne. Hvis ikke den gør, skal du stille beholderne ud til vejen. Og altid med håndtagene udad. Papaffald, haveaffald og storskrald skal altid stilles ud til vejen.
    Bliv klogere på regler for adgangsvej
     
  3. Sådan betaler du
    To gange om året får du en regning fra os. Din første regning kommer med posten - Og du kan altid se dine regninger på ’minForsyning’.
    Gå til minForsyning